niedziela, 19 stycznia 2014

zimowe zabawy

Weekend trwa. Wciąż obowiązuje u nas zasada, że weekendy są bez bajek.
Nareszcie pasmanteria na parterze skończyła remanent (nie wiem co oni liczyli aż 3 tygodnie...) więc wczoraj zaopatrzyłam się w różne cuda. 

Dzisiaj wykorzystałyśmy zakupione rzeczy i pobawiłyśmy się czerpiąc inspirację ze strony http://www.dzieciakiwdomu.blogspot.com/.

Zima do nas jeszcze nieprzyszła, za oknem ciągle +7 więc pobawiłyśmy się w zimę. Zaczęliśmy od zimowego drzewka. J. bardzo się podobało. Jeszcze nie opanowała wyciskania kleju w małej ilości ale myślę, że to kwestia czasu.

Najpierw narysowałam drzewo i był to sprawdzian moich umiejętności :P.






Teraz czas na odrobinę śniegu :)





7 komentarzy:

  1. inspirujące, bardzo spodobał mi się Twój pomysł dotyczący weekendu bez bajek:) przeszczepiam na swój grunt i dziękuję:)

    zapraszam na loterię do mnie: http://www.alelarmo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) my dziś robiliśmy kuleczki z ciastoliny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, a drzewko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie zabawy, muszę je wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie ! juz nie moge sie doczekac takich zabaw z moim synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł! Mój Kuba uwielbia wszelkiego rodzaju wyklejanki:)

    OdpowiedzUsuń