środa, 15 stycznia 2014

4 nominacja do Liebster Blog Award

Czwartą nominację otrzymałam od Pauliny.
Bardzo dziękuję i szybciutko odpowiadam:

1.Wymarzone miejsce na urlop to...  Chciałabym kiedyś odwiedzić Maroko.
2.Najgorsza potrawa z dzieciństwa to... Kotlety mielone w przedszkolu.
3.Nie wyobrażasz sobie życia bez... Córki i lodów.
4. Dzień bez internetu to... Dzień spędzony z córką na zabawach.
5.Co nigdy nie znajdzie się w Twoim menu? Robaki wszelkiego rodzaju.
6.Trzy książki godne polecenia... Dużo... Nie lubię książek. Coś jednak w życiu przeczytałam :P - "Kto zabrał mój ser", "Zjedz tę żabę","Nazywam się Zacharski. Marian Zacharski. Wbrew regułom"
7.Co daje Ci prowadzenie bloga? Dużo satysfakcji i pogodę ducha. Poprawia mi humor, a każdy komentarz niesamowicie cieszy, bo to znaczy, że czytacie.
8.Ulubiona piosenka... Jest wiele piosenek, które lubię, ale nie mam jakiejś jednej jedynej.
9.Słowa, których nadużywam... Nie
10.Twój sposób na regenerację... Wanna pełna gorącej wody, ciemno, a światło dają tylko świeczki. Do tego jakaś relaksująca muzyka :).
11.Bez czego nie możesz się obyć każdego dnia? Bez pilnika do paznokci i chusteczek higienicznych.

Nie chciałabym nominować nikogo przypadkowo. Ostatnie nominacje są tutaj. Jak tylko powiększę listę czytanych blogów i uznam, że są warte uwagi to je tutaj umieszczę w ramach mojej nominacji. 

4 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że Ty taka na nie jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe no ja też bym nie powiedziała,że tu tak na "nie" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym nie to bardzo dobrze ;) Trzeba umieć odmawiać i już. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutaj nie jestem na "nie" bo słowo pisane jest inne niż mówione, nie? :P

    OdpowiedzUsuń