sobota, 11 stycznia 2014

Sukcesy 2014r.

Od paru lat chciałam zrobić słoik, pudełko czy coś w tym stylu na sukcesy całego roku. Przypominałam sobie o tym gdzieś w połowie roku i było za późno. Gdy w grudniu dostałam piękną skarbonkę puszkę nie za bardzo wiedziałam do czego ją wykorzystać. Mam już dwie skarbonki do których wrzucam pieniądze, nie chciałam z nich rezygnować. Piękna nowa skarbonka stała i czekała na wykorzystanie. Tydzień temu pomyślałam, że wykorzystam ją do zbierania sukcesów :).
Na kartkach będę zapisywać sukcesy małe, najmniejsze, duże i ogromne (jak się trafią) oraz dobre rzeczy jakie zrobię dla innych. W sylwestra otworzę puszkę i wszystko przeczytam :). To będzie bardzo przyjemne zakończenie roku :).

Rok dopiero się zaczął więc zachęcam do stworzenia słoiczka czy puszki sukcesów 2014roku :).



8 komentarzy: