piątek, 27 grudnia 2013

tort bozonarodzeniowy

Po przerwie świątecznej zacznę od tych najprzyjemniejszych rzeczy czyli jedzenia :).
Całkowicie dałam się ponieść świątecznej atmosferze czyli skusiłam się na wszystko co było na stole. W ogóle tego nie żałuję. Nadmiar spali się gdzieś tam w nowym roku.

Tort bożonarodzeniowy wyszedł mi dobrze. W środku biszkopt bez barwienia. Czasu trochę zajęło dekorowanie. Choinkę na torcie "ubierałam" dłużej niż tą w pokoju... No ale coś za coś ;). Teraz myślę co narysuję na torcie sylwestrowym :). 




4 komentarze:

  1. Ja też mam swój sprawdzony przepis na tort, i też na biszkopcie, ale nad dekorowaniem muszę jeszcze popracować ;) Twój tort wygląda bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty utalentowana kulinarnie jesteś! Torcik piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten tort. Ahhh... I smaczny pewnie też. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny torcik, mniam, wygląda pysznie. Mniemam, że smakował wybornie :)

    OdpowiedzUsuń