sobota, 7 grudnia 2013

nominacja do Liebster Blog Award

 
Zostałam nominowana przez Iwonę B. Bardzo Dziękuję za to wyróżnienie :)

Nie wiedziałam o co chodzi. Znaleźć odpowiedź w internecie było trudno ;)

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Zadanie nie jest jednak takie łatwe. Nie chciałam bardzo się rozpisywać. Odpowiedzi skróciłam do minimum. 

1. Dlaczego prowadzisz bloga? Chcę udokumentować to co przyniesie mi życie w moich latach trzydziestych.
2. Blogi o jakiej tematyce Cię interesują? Dopiero zaczynam się tym wszystkim interesować i wgłębiać. Na obecną chwilę chętnie czytam blogi związane z wychowaniem dzieci oraz te o gotowaniu.
3. Co sądzisz o testowaniu produktów? Nie mam nic przeciwko testowaniu. Mogę coś przetestować ;).
4. Czym dla Ciebie jest macierzyństwo? Macierzyństwo jest dla mnie czymś wyjątkowym. Gdy jestem z córką reszta otaczającego świata nie istnieje.
5. Czy zamierzasz robić karierę zawodową? Jeśli tak, w jakiej branży? Pracuję zawodowo. Praca biurowa.
6. Post na jaki temat chciałabyś znaleźć na moim blogu? Jeszcze nie przebrnęłam przez wszystkie paranoje ;).
7. Jak udaje Ci się łączyć wszystkie obowiązki domowo-zawodowe? Czy masz na to jakiś konkretny sposób? Pracuję w stałych  godzinach. Mąż na zmiany. Jeśli wypada mu zmiana popołudniowa to on zaprowadza J. do przedszkola, ja wtedy mam możliwość pospać troszkę dłużej i nie mam rano (lub w nocy jeśli dla kogoś 6.00 to noc ;)) gonitwy. Jeśli chodzi o obowiązki domowe to najczęściej nadrabiam w weekend.
8. Gdzie spędziłaś swoje najlepsze wakacje? w Rowach.
9. Czy znasz jakieś miejsce godne polecenia matce z dzieckiem? Szkoły muzyczne Yamaha.
10. Gdzie lubisz kupować ciuchy? Lubię kupować tradycyjnie w sklepie, dla J. często kupuję w internecie.
11. Czy Twoi znajomi wiedzą, że piszesz bloga? Nie.
 

To teraz moje nominacje.  Jeśli to któraś wasza nominacja, to widocznie Wam się należy :)


Moje pytania:
1. Jak nagradzasz siebie?
2. Co w tym momencie jest w Twojej torebce?
3. Dlaczego jesteś wyjątkowa?
4. Bez czego nie wychodzisz z domu, a jak tego zapomnisz to MUSISZ się wrócić?
5. Czego nie lubisz dostawać w prezencie?
6. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
7. Cofasz się w czasie, siedzisz przy stole z Kleopatrą. O czym rozmawiacie?
8. Jaką komedię mi polecasz?
9. Jakiej nowej umiejętności chciałabyś się nauczyć?
10. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
11. Czym jest wg Ciebie próżność?

Życzę miłej zabawy :)

4 komentarze:

  1. Dziękuje za nagrodę !!!

    Moje odpowiedzi znajdziesz tutaj : http://jusia-part1.blogspot.co.uk/2013/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze jestem nominowana :) a nic mi kochana nie napisałaś, dobrze że zaglądnęłam do ciebie i się trochę rozgościłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, przepraszam, wydawało mi się, że wszystkim napisałam.

      Usuń
    2. Obiecuje że w wolnej chwili przysiądą i napisze :) ale kiedy to będzie? hmmm nie ma pojęcia

      Usuń