niedziela, 1 grudnia 2013

Bez bajek - zabawa modą

Mam dzisiaj wyjątkowo jasny umysł ;) co zaowocowało pomysłem na zabawę.

Jest u nas bardzo ważna zasada - jak jest weekend to nie ma bajek. Czasami jestem na siebie przez to zła, bo córka potrafi sama mi powiedzieć "dzisiaj weekend, nie oglądamy bajek", a ja akurat mam gorszy dzień i marzę o chwili ciszy. Jak sobie wymyśliłam tak mam. Długie wieczory i nieprzyjemna aura zmusza do wymyślania różnych zabaw.

Dzisiaj wpadł mi dodatek o modzie, a w nim ciuchy największych projektantów. Powycinałam z gazety bluzki, spódniczki, buty, torebki. Na papierze narysowałam szkic "ludzika" (z rysowaniem u mnie kiepsko), a córka ubierała, jak to nazwała gołe panie haha. Oto  efekty:






Ciekawe co na te zestawienia powiedzieliby autorzy ubrań ;). 
W związku z tym, że dzisiaj najważniejsze są pomponiki córka powiedziała: resztę ubierzemy jutro.

ps. mam jeszcze problemy z edycją, nie wiem dlaczego zdjęcia są pionowo :(

2 komentarze: