wtorek, 4 lutego 2014

wtorkowe zabawy z dzieckiem

Weekend minął nam leniwie. Poniedziałek też. Nastał wtorek i musiałyśmy nadrobić stracony czas. Dzisiaj było u nas bardzo kreatywnie :). Wciąż mam wątpliwości kto ma w tych zabawach większą frajdę - J. czy ja :P. Co się będę rozpisywać. Zobaczcie zdjęcia.

Zaczęłyśmy wiosennie :) - motylki na kwiatkach.






Później była zima i tym razem listki już spadły z drzewa.






W nocy na niebie świeci księżyc i błyszczą się cekinowe gwiazdki.





Na koniec znowu wiosna i zajączkowa zabawa w chowanego.

Ten zajączek szuka :)





Te zajączki się chowają :).






Motylek z trawki wszystkiemu się przygląda....





... a kaczuszki spokojnie pływają po jeziorkach :).






7 komentarzy:

  1. świetne :) szczególnie ta trawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł- mnie też urzekła trawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No po prostu rewelacja :-) trawa, jeziorko, kaczuszki, wow, ale gdzie żabki? ^^ u mnie cała ekipa zostałaby pewnie pożarta a trawa potargana na maciupkie kawałeczki hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywna mama to skarb, dlatego właśnie pragnę nominować Cię do Liebster Blog Award. Po szczegóły zapraszam do mnie.
    http://samozwancza-filozofka.blog.pl/2014/02/05/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
  5. I takie zabawy to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń