wtorek, 18 lutego 2014

dla mnie

Dzisiaj miałam dzień tylko dla siebie. Skoro już tak leżę bezczynnie to przynajmniej zadbam o dobre samopoczucie psychiczne i wygląd.

Najpierw byłam ja. JA byłam najpierw. Potem był mąż, potem było dziecko. JA zostało gdzieś na końcu, ale nie chcę o sobie zapominać. Żadna matka nie powinna o sobie zapomnieć. Trzeba o siebie dbać, dla siebie i dla innych kobiet. Tak, tak - dla innych kobiet. Komplement "dobrze wyglądasz" z ust innej kobiety jest o sto razy więcej wart niż komplement z ust mężczyzny. A w myślach te niektóre kobiety z innymi niektórymi myślą - a taka zabiegana, dom-dzieci-praca i jeszcze świetnie wygląda. Może pod tą spódniczką ma chociaż troszkę cellulitu ;). Zobaczyć żal w oczach innej kobiety bezcenne, a za resztę zapłacimy kartą...

Wiec zadbałam o siebie. Spokojna muzyka jaką zawsze słyszę w moim spa. Do tego maseczka na twarz i pomalowane dwadzieścia paznokci. Jak na jeden dzień wystarczy.

A jak Wy zadbałyście dzisiaj o siebie?

3 komentarze: