czwartek, 13 lutego 2014

Zimowe Igrzyska i u nas :)

W końcu się odważyłam :). Zrobiłyśmy w domu śnieg. Inspiracja pochodzi z Dzieciaki w domu. Długo zwlekałam ze zrobieniem śniegu bo bałam się jakiś niepożądanych efektów w postaci bałaganu :P. Śnieg bardzo łatwo posprzątać, świetnie się zamiata. Korzystając z tego, że trwają Zimowe Igrzyska Olimpijskie zrobiłyśmy z J. nasze małe Soczi. Jak dobrze, że J. kocha koparki i spychacze :).

Najpierw wjeżdża ciężki sprzęt :)




Potem już tylko sam sport: zjazd na deskorolce.


Kibice na leżakach.


Soczi w całej okazałości :)




Zabawa to dobry czas na naukę więc pamiętajmy, że teraz trwają Zimowe Igrzyska Olimpijskie, a olimpiada to czteroletni okres, który je poprzedza.

4 komentarze:

  1. Sprytny ten śnieg. Może i my się skusimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super!!! Kurde pomysłowq mama z ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) wciąż wydaje mi się, że mam większą radochę przy tych zabawach niż J. :P

      Usuń