czwartek, 20 listopada 2014

p90x3 Tydzień 5

Tydzień 5 -17.11-23.11.2014r.

Zaczęłam drugą fazę ćwiczeń.

Trwa tydzień piąty :), jest dzień czwarty. Nareszcie jakaś zmiana ćwiczeń. Widzę poprawę kondycji. Ćwiczę już pełne 30 min, oczywiście z różną intensywnością. W porównaniu z pierwszym tygodniem ćwiczeń jest niesamowita poprawa w kondycji. No i nie mam zadyszek :).

W poniedziałek Triometrics dał nieźle w kość moim nogom, co we wtorek zaowocowało zakwasami :/. Na szczęście trwały one tylko jeden dzień. 
Dzisiaj pierwszy raz ćwiczyłam MMX. Bardzo spodobały mi się te ćwiczenia. Jest to odpowiednik Kenpo X z p90x. Zanim opanowałam te wszystkie wymach o mało nie wybiłam sobie sama zębów haha ;). 

Jestem ciekawa jak jutro pójdzie mi z Incinerator. Będę ćwiczyć z ekspanderem. 

W sobotę CVX, a w niedzielę Dynamix. Te ćwiczenia znam z pierwszej fazy więc powinno być dobrze. CVX już obowiązkowo z ciężarkami, czas adaptacji z piłką minął bezpowrotnie.

A jak Wam idą ćwiczenia? Do czerwca zostało już tylko 7 miesięcy...

Trzymam za Was kciuki!

1 komentarz:

  1. podziwiam i trzymam kciuki. Moje dobre intencje pokrzyżował brak dobrej organizacji:-) ale przewracam się, wstaję i idę dalej:-) S.

    OdpowiedzUsuń