czwartek, 20 listopada 2014

p90x3 Tydzień 1

Jak pisałam wcześniej wzięłam się za ćwiczenia P90X3.

Do tej pory trening ten kończyłam gdzieś między 3-4 tygodniem. Podejść było parę. Teraz idzie mi bardziej wytrwale :).

Ćwiczenia zaczęłam od porządnych pomiarów.

Waga - 65 kg.

Obwody:
- pas 92 cm,
- talia 83 cm,
- biodra 97,5 cm,
- udo lewe 59 cm,
- udo prawe 59 cm.

Zrobiłam też sobie zdjęcia sylwetki.Polecam je zrobić, żeby na koniec było z czym porównać :).

Tydzień 1 - 20.10-26.10.2014r.

Po dwóch pierwszych dniach ćwiczeń Accelerator i The Warrior mam takie zakwasy, że trzeci dzień z X3 Yoga to prawdziwa męczarnia. Jeszczę jogę jakoś wytrzymałam 30 min, ale accelerator i the warrior poćwiczyłam po 20 min. 
Czwarty dzień CVX (bardzo te ćwiczenia lubię) jakoś idzie, dalej mam zakwasy :/, ćwiczę z piłką.
Następnego dnia Isometrix, a szóstego dnia Agility X dalej z jakimiś tam zakwasami :/. 
Agility X w tym zestawie tygodniowych ćwiczeń jest moim ulubionym dniem. Na zakończenie Dynamix - i tak jak pisałam wcześniej, jest to idealny zestaw na niedzielę :). Zakwasy mijają :).

W całym tym tygodniu odczuwałam jeszcze skutki zapalenia krtani i męczył mnie kaszel.

1 komentarz: