czwartek, 20 listopada 2014

p90x3 Tydzień 3

Tydzień 3 - 3.11-9.11.2014r.

Powoli nudzą mnie wciąż te same ćwiczenia. Pewnie dlatego, że te pierwsze tygodnie już kilka razy ćwiczyłam wcześniej. W tym tygodniu znalazłam sposób na rutynę, zakryłam na monitorze czas - ile jeszcze do końca treningu. Zaraz czas zaczął biec szybciej, nie rozpraszało mnie, że jeszcze 20 min, jeszcze 18 itd. ;).

W połowie tygodnia znowu miałam kryzys, ale ćwiczeń nie przerwałam. To chyba normalne, że zaczyna się w pewnym momencie wątpić i pojawia się zniechęcenie. Tym bardziej, że na tym etapie efekty są mało widoczne. Ćwiczę przed lustrem i trochę widzę, że brzuch ciut mniej się trzęsie ;), albo już się do tego widoku przyzwyczaiłam.... ;). To był ostatni tydzień w takim zestawieniu ćwiczeń.

Spróbowałam troszkę CVX z ciężarkami, ale odpuściłam po paru minutach. Pół kilogramowe ciężarki zamieniłam na piłkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz